Summa sidvisningar

onsdag 4 juli 2012

Mellanlandar!!!

En skön dag här hos oss!
Just nu har jag hamnat i solstolen för en stund. Känner mig fortfarande inte riktigt helt kry. Knappast ingen röst kvar! Somande till en liiiiten stund förut....gud så skönt!
Isolde är lika seg som jag så vi slöar,ritar och läser lite.
Isidor sover uppe i sin säng. Han sover nog bättre där nu när det är så pass varmt ute.

Blev en extra vända till dagis idag då jag kom på att jag glömt smörja in Isolde + att hon ingen solhatt hade!

En promenad och sen en sväng till Malin för att lämna lite pengar för cykeln , hon har flyttat till en lägenhet nu efter att bott i hus. Jättefin sådan!!

Sen va det nästan dax att hämta Isolde.

Nu kan jag gjort en sak jag kommer ångra...tvättat överdragen till soffan och insåg ganska snabbt att det kommer krävas styrka och tålamod att få dom på igen!
Jag kommer kanske köpa en ny soffa i stället!!!
MEN rena är dom!
Ganska äckligt i en soffa där bäbisar ligger, barn äter godi s och jag gluffsar knäckebröd och  melon kvällstid!

Vi har städat lite i lekstugan då "någon" visst le ket med en del sand där inne. Men nu är det fint och kanske jag börjar måla nu i kväll.
Beror på barn som sover eller inte sover.

Snart ska vi till min syster och fika!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar