Summa sidvisningar

tisdag 10 juli 2012

Mystiska fynd!

Fy,idag har det varit en tråkdag!
Segt när det regnar och inget att hitta på. Nu har jag ändå fikat med Anki och barnen och lånat hit Vera en stund så Isolde kunde leka lite.
Vi gjorde chokladbollar.....

Gjorde sen ett riktigt konstigt fynd på toa då det såg ut som den låg en bajskorv i handfatet....höll på att kräkas och kalla in den skyldige. Det va en  chokladboll tk å lov. MEN vem kan kasta en sån sak, vad kan vara godare. Den misstänkta är inte överförtjust i något just nu mer än GALSS!

Vi har hjälp idag från vår "familjesnickare". Shit i min låda vad dom sliter här. Nu är det Isoldes rum som SKA bli klart oxå. Vi känner oss nöjda med det vi åstakommer just nu. Säger VI för jag sköter resten!!!!


Jag surfar restresor medans dom sliter där uppe för nu äntligen sover Isidor ...OCH Isolde men det är ingen high five på den precis.

Själv ska jag iväg i kväll och Johan ska "rodda" ihop kvällen här.

Nu ska jag väcka min dotter tror jag och hon kommer vara arg och grining ca 40 min...alltid så!!!!



Fina rara Vera



Trots regn och tråkdagar älskar jag detta mammaliv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar