Summa sidvisningar

söndag 1 juli 2012

Vi har en människa!!

Lille Isidor börjar ju verkligen bil en egen lite person nu.....en människa! Inte bara en "bäbis" som ligger där.
För oss har han ju varit "bäbis" länge då han växte så dåligt i början. Men nu är han helt plötsligt stor på nåt sätt.

Satt och pratade med Eva om detta förra veckan. Hur dom första månaderna faktsikt är!!!

Nu är det så mycket enklare och roligare.

4,5 månad är han nu och det känna på nåt sätt som han varit med oss så länge!!!

Men vill ha kvar min bäbis så han får snällt ligga i sparkdräkt ( vill knappast ha jeans på honom för han känns så stor då)i liggdelen på vagnen ett tag till. Då känns dom små!!! Det är mitt sista barn och jag tänker njuta ända in i 2 års ålderna av min bäbis. Kan hända att han sitter i en Babybjörn vid den åldern oxå!!!

I morgon blir det ingen morgon-spinning känner jag.
Idag cyklade jag 30 minuer.
Så otroligt smidigt att bara sätta sig och köra ett pass och sen duscha och äta!!!!!!

Cykeln är hur bra som helst och då har jag genom åren cyklat på X antal spinningscyklar. Och det finns riktigt dåliga cyklar och det finns bra. På denna sitter man riktigt bra som tjej, det gör man inte på alla cyklar!!!
Våra cyklar på gymmet är också riktigt bra. Viktigt!!!!

I morgon bitti får det bli gymmet och hoppas att Isidor visar sig från sin allra bästa "vara med mamma på gymmet" sida!!!

Han vänder sig hur snabbt som helst och blir arg när han sen hamnat på mage....då får man vända igen och samma sak upprepas gång på gång!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar