Summa sidvisningar

fredag 6 juli 2012

Sjukstugans uppdatering 10.29!

Käre gode gud gör oss friska...hör min bön!

Alltså vi brukar vara ganska lindrigt drabbade i sjuktider.
Men nu vet jag inte. Isidor är nu frisk (tack å lov), jag hostar så jag tror frukosten snart ligger över bordet, Isolde vakande vid 23.30 och storebror kom då ner med en varm tjej. Idag har hon 39.6 i feber. Hon hostar oxå så gräsligt.....
Omplanering av dagen alltså.
Ingen slöjdmässa för oss.
Johan slipar uppe och jag fixar och donar mellan febertermometrar och glass.
Vädret är ju förvisso ett "sjukväder".
Tv mys och soffgos alltså.
Skulle behöva åka och köpa färg till lekstugan och upp till hallen.

Store sonen har åkt till Liseberg,hoppas det inte regnar på dom nu!!!!

Ha en bra dag!!!!
Sjuklingen i familjen just nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar