Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

I år har vi klarat det!!!

Sitter i bilen. En bil som för övrigt ser ut som en soptipp. Vad hände med min städnoja under semestern, den tog oxå semester!

I måndags kom min mamma ,Lennart och store sonen och flickvän till oss. Blev mysiga dagar!
Igår va vi i Helsingör. Tur för mig att jag är tjock som en julgris för annars hade jag shoppat sönder våra kort!

Vi är förvånade...glada och nöjda!
Vi har klarat ett år utan att ösa vatten ur förtält, suttit i fuktigt förtält....sprungit mellan skurarna till toa för att sen få torka sig torr innan man lägger sig i fuktiga sängar i en husvagn!!!!

Sen svära hela vägen hem på detta JÄVLA väder och husvagnen ska säljas!!!!

OCH plocka ner ett förtält i panik som sen fått torka i garaget i en månad!!
Nä då iår har dett gått bra!
Det har regnat då och då men solen har mest lyst på oss.
Vi har haft mysiga härliga dagar med utflykter och mys!!!

Träffade ju Lisa med familj här om dagen.
Lisa skrev så fint om mig på sin blogg att jag fick torka tårarna med Isidors strumpor i husvagnen.

Lisa är speciell!
En vän som är ganska unik!

Unik på så vis att hon alrig pratar illa om någon...det är en fin egenskap!

Hon är guld värd för mig!!!!

Nu sa min man att vi ska till Ullared...beättade oxå varför!!!! Haha
Han r bäst!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar