Summa sidvisningar

torsdag 5 juli 2012

We Love Hjo!

Hostar så jag nästan kräks!
Fasiken så trist det är!

Tvingade mig ut på 40 min morgonpromenad i dag!
Va bara hemma med Isidor på förmiddagen. Mysigt, bara han och jag!

Efter maten fick vi ett akut infall och åkte till Hjo för lite bad och glassätande.
Att ge sig iväg med två ganska små barn ensam i värmen kan gå på två sätt...1. BRA 2. KATASTROF. Jag är ganska lugn i sånt här, det blir som det blir. Men det va inga problem, men Isidor vägra sova. OCH när han efter x antal vaggningar och lika många "sätta i nappen stopp" så sov han...DÅÅÅÅÅÅ kommer en sån där förbaskad motorcykel som gasade så där extra preciiiiiiis bredvid mig.  Så klart han vakna!!!! Jag spärrade ögonen i denna stackare och muttrade mellan tänderna för mig själ -IDIOT. Som om han brydde sig! Antagligen samma  trend-grabb som avskyr mig lika myckt där han sitter med sin dejt på restaurang och ska äta romantisk middag då jag tar upp mitt skrikiga barn,torkar spya och leker tittut :o)) Så det står lika nu då!!!

Isolde badade lite,vi åt glass och jag besökte en sån roliga Tvål Fabrik . Hade ingen aning om att det fanns där!!!
En bra dag!
Nu har jag bakat bröd (recept i morgon) .

Träffade Ben-(A)inta (snyggaste benen vet ni....)utanför gymmet med Gabriel...nu pratar Isolde bara om honom. Hon är nog lite smygkär!!!

Johan har tränat medans hans fru har gjort lite husmorssysslor. Tror jag snart behöver busa till det lite så jag inte blir en bitter husmor med förkläde och skurhandskar på i allt för stor utsträckning. Nu kommer nämligen snart oxå en symaskin! VARNING!!!!!!!!



Här fick man prova tvål...




4 kommentarer:

  1. Låter kul och spännande med tvål fabriken.
    Hjo är en mycket mysig stad.
    Jobigt när barnet blir väckt men stackars killen kunde ju inte veta att nyss somnat.
    Själv åker vi motorcykel och det är inte lätt att veta om ett barn skriker nyss somnat.

    SvaraRadera
  2. Hej! Nä så klart han inte kunde göra nåt åt det.. Så är det ju....haha! Skrev det mest på skoj, hur man reagerar . Och som jag skrev så tycker säkert han att jag och mina barn är lika jobbiga.....på ett annat sätt! Olika skeden i livet!!
    Ha en fin dag!!!

    SvaraRadera
  3. Oj va mysigt! Var badar ni i Hjo?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vi badade vid Guldkroksbadet (heter det så tro). Kallt i vättern men poolen va bättre! Ha en fin kväll!!!

      Radera