Summa sidvisningar

lördag 21 juli 2012

One day!

Helt snurrig när det gäller dagarnas namn just nu. Semester....måndag /lördag ingen större skillnad! Mer än att Isolde idag ville ha lördagsgodis. Vi är ganska så ordenliga med godisdagar. Hon vet oxå vad som gäller . Men när vi är ute på semester så blir det ju lite si och så. Men när vi är hemma så tycker jag vi kan hålla det till en dag. Hon äter inte så mycket ändå utan vill mest HA!!!
Johan sliter som ett djur ute med altanen.....

Själv har jag mest pussat små kladdiga bäbisfötter, lekt doktor, fixat mat , underhållt barn,gungat,torkat kladdiga munnar .

Grillat i kväll, shit va gott det är. Mat utomhus smakar bättre.
Kunde lägga barn tidigt så nu sitter jag med son och flickvän och kollar sommarkrysset!

Johan är på G in!!!

Tja,inget nytt att Blogga om.
MEN vill slå ett slag för hemmaträning...IGEN!

Tror vi ibland inte tycker det är nån träning i hemmiljö.
Men ett gummiband och lite hantlar kan man träna ypperligt hemma.

Som jag skrivit förr så är det ett projekt att ta sig mot gymmet ibland.
Idag körde jag 30 min spinning
*Plankan 45*3
*Gummiband Biceps 16*3
*Gummiband Triceps16*3
*Gummiband Bröstpress 10*2

Ett testpass som kommer ökas upp med lite fler övningar!!!
Snabbt,effektivt och med barn runt fötterna!!!!
Så nu kan vi inte skylla på det heller längre.....
Lägg märke till träningsskorna!!!!

Ta iiiiiiiiiiiiiiiii......





2 kommentarer:

  1. Härligt med lite glamourskor när man tränar :)
    Kanske kan behöva lite tips på hur jag ska få bort lite på rumpan å kärlekshandtagen nu när jag börjar bli återställd !
    Kram Eva

    SvaraRadera