Summa sidvisningar

måndag 30 juli 2012

En händelserik dag---

Nu har jag gjort det 4e passet av 12 av veckans....nu instruerar jag och kör inte för egen maskin mer än 3 st spinningpass.

Efter morgonens pass så körde jag lite rygg för egen skull.

Hemma väntade Johan och barn och vi drog till Mösseberg. Började bra och vi gladdes över att det inte regna. Väl framme upptäcker vi att heeeela kannan med kaffe nu ligger i vår bil...utspillt....termosen har läckt (läs jag inte skruvat på korken). PANIK PANIK....min man sköter vår bil som han sköter om våra barn ungefär. OCH detta får lixom inte ske. Det är en katastrof lika stor som när proteinpulvret  är slut ...gånger 3. Vi hämtade oss efter denna pers och fick en bra dag...bara en borttappad napp som återfanns sen.

Vi gick och åt lunch och sen skulle vi bege oss ner mot stan...DÅ blir vi påbackade av en BIL!!!! Ååååå min Gud ge mig styrka!!!!

Den bara backade ......och PANG så fick jag en bil i min dörr!!!


Vi tog en tur på stan ändå ....

Stackars Johan och stackars mina nerver.....

Jag har kört ett dubbelpass i kväll och känner mig så trött på min egen röst...man blir gärna det efter ett X antal år.

Nu blir det Tv mys!!!

2 kommentarer:

  1. Otur på hög nivå! Ser fram emot bilderna på er nyrenoverade hall o barnrum!

    SvaraRadera