Summa sidvisningar

onsdag 4 juli 2012

Målardax och längtan till semester!

Nu har jag målat lekstugan. Min man tycker jag är sämst i världen på att måla. Men jag gjorde det ändå.
I morgon får vi fortsätta!
Inomhus skulle jag vilja måla den puderrosa, men kanske ändå blir vitt. Vi får se!

Varit hos min syrra i eftermiddag och fikat. Isolde lekte med Vera och stannade kvar en stund extra.
Hon äslkar och vara där...OCH hos mormor!

Nu har Johan 1 dag kvar att jobba sen ska vi vara lediga länge. Ska bli skönt för oss alla.

Johan åker så många mil för att jobba så jag förstår om han är hellt slut nu . Jag försöker ta ansvar för resten...nattvak,mat,städ,tvätt,barn hit och dit. Och känner mig oxå ganska slut,,,mest för att Isidor är vaken nattetid!
Nu ska vi ha en bra semester....ett par dagar i husvagnen,träffa vänner ,grilla,träna och bara ha det bra helt enkelt! En restresa står på önskelistan men då är dyra än....svindyra!!!
Denna sommar känner jag ingen stress vad gäller "göra så mycket som möjligt ".
MEN känner ett enormt behov av miljöombyte just nu!
Väggarna kryper inpå mig en aning då och då!!!!!

Fått färg i håret ser jag, tur ändå att jag är blond!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar