Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

Borta bra men hemma BÄST!

Nu är vi hemma, i ordning och barn sover!

Blev lite lagom handlat i Ullared. Känner mig nöjd och galet sjukligt lycklig över mina gula kassar!

Väl hemma så börjar timmar av ordningställande efter semester. Jag kan inte för nåt i världen tänka mig att vänta röja ur husvagn mm tills i morgon. Nope, tvättmaskinen rullar,husvagnen är urplockad. Skönt!!!

Johan gav sig ut på en träningsrunda på cykel. Jag ska ta fram min cykel här inne nu.

Dålig matvecka och ännu sämre träningsvecka.
I morgon kör vi igen!

Ska göra en handlingslista på bra mat. Inget annat kommer in här nu!'

Vet inte hur vädret blir i veckan. Lite sol på trynet vore ju skönt!
Om inte så finns det mycket här hemma att göra!

Vi ska fortsätta med renoveringen. Hallen är klar...dax för Isoldes rum (snart klart). Ska visa hur fint det blev!

Lite bilder!
Pannkakasladan!!!

Vackra MÖLLE

Badbruden





Rebecka & Isolde




2 kommentarer:

  1. Härliga semesterbilder! Fina Mölle. Mmmm fika hos Flickorna på Skäret eller vad den hette. Inte fel.

    Vad fin Isidor är i sina Villervalla. Så fint det är i svart/vitt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otroligt fint i Mölle!!! ÄLSKAR Villervalla!!!! Tror jag får kolla sidan igen...:o))

      Radera