Summa sidvisningar

fredag 27 juli 2012

Hushållesrskan har tagit semester!

Så är det verkligen HÄR!
Så mycket tvätt att ta hand om så jag vet inte hur jag ska börja riktigt. Det är stökigt,smutsigt och rörigt i mitt annars ganska pedanta hem. Pendanta hem på ytan då jag har fler KAOS lådor just nu än vad jag har fingrar på en hand. Men bänkar och golv brukar vara fiiiiiina!!!!

I morgon verkar det bli sämre väder så jag sparar det tills i morgon!

Nu har vi grillat och barn sover. Johan och jag ska kolla OS invigningen!
Vi har planat ut i soffan ute (eller jag är inne) . Johan läser biltidning och jag surfar!

Det tar på krafterna med sol och bad i några dagar. Det ska packas fika,badpuffar,isidor-mat,filtar,handdukar och blöjor.....sen upp med allt igen när man kommer hem och ca 1 kg sand oxå som då välts ut i hallen då jag glömt att skaka av allt INNAN vi åkte. Eller glömt...jag är rädd att få skäll av "grann-badaren" om jag skakar sand på dennes filt. tror mina föräldrar skrämt mig om det som liten!!!! Likaså att trampa på andras filtar....
Helt ärligt tycker jag det ibland kan bli ett projekt störe än vad värdet är.

Att ha en bäbis på en strand är ju än så länge ganska smidigt. Antigen sover han...äter eller skrattar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar