Summa sidvisningar

tisdag 3 juli 2012

"Doktorn kan komma...."

Liten promenix på morgonen och jag svettades så jag nästan mådde dåligt.
Känner mig annars mycket piggare, i morgon får det bli träning.
Träffade Carina för en fika på stan . Sen va det dax att hämta Isolde, 3 timmar går fort. Ändå längtar jag efter henne när hon är ifrån mig!

Båda barnen somnade på väg till BVC på eftermiddagen. Isidor vägde idag 6.300g.
Men hans feber ger sig inte så jag gick vidare till Vårdcentralen. Där blev vi sittandes ja...ett par timmar. Vänta på doktorn fick vi göra ens stund!

Han va bara förkyld den lille gossen, inget i öronen som jag misstänkte.
Min syrra med barn skulle kommit men det drog ut på tiden så.
När vi kom hem kom istället Anita & Gabriel på ett spontan besök. Gabriel hade köpt fördelsedagspresenter. Sååå fina saker!!!

Dom leker bra och skrattar så härligt ïhop...

Nu i kväll har Isolde varit med mormor. Jag har gjort mina "husmors" sysslor. Hinner inte så mycket mer på en dag!!!

Tanken va att jag skulle börja måla i lekstugan...men Allsång på Skansen lockade mer.

Nu ska jag prata lite med min man!!!

At jag har världens bästa svärmor råder inga tvivel om...och hon kan dessutom sy!!! Dessa fina mössor har hon sytt till Isidor!!!


2 kommentarer:

  1. Tack Sofia! Kunde inte få en finare sonhustru heller. Full av ideer, det gillar jag. Kramar

    SvaraRadera
  2. Vi ses till helgen då kommer vi till Hjo! KRAM

    SvaraRadera