Summa sidvisningar

lördag 30 juni 2012

Förberedelser och skräck-vandring!

Idag ska jag erkänna att jag inte varit en höjdar mamma. Jag har haft en trött trotsig 3 åring och en liten son som inte sovit allt för mycket och därmed oxå varit trött....och en mor som oxå...varit trött.  Tror jag drabbats av Narkolepsi!!!!!
Johan har grejat med vårt nästa projekt hallen uppe. Kommer bli såååå fint!!!

Men det betyder att jag drar resten av "lasset" här...nåt vi är helt överens om men...idag funakde det sådär!
o
Men men.....nu sover dom gott och jag undrar hur i hela friden jag kunnat vara arg på denna lilla söta människa med de vackraste ögon jag någonsin skådat. MEN det kan jag....dagtid!!!

Fixat med hennes hello Kitty tårta idag, den blev så ful att jag gapskarttade.

Idag skjutsade jag sonen till sitt "sommarjobb" och vi tog en liten sväng i den vackra Bokskogen, det är såååå fint där. Men Isolde vågade knappast gå då hon sett en SNIGEL och fått en fluga på handen...och en pinne som liknade en orm. STORT drama!!!! Detta är nytt för mig efter 3 pojkar som både plockat maskar med händerna, lekt med myror och hoppat i lera. Här är det väldigt annorlunda må jag säga!

Nu har vi lagat lite mat och sitter utslagan i soffan.

Snart ska här slås in paket till Isolde som i morgon fyller 3år!!!

Ser ni myran?????




3 år av så mycket lycka och tacksamhet,glädje och skratt!!!

2 kommentarer:

  1. Åh himmel vad söt hon är och vilken fin outfit!
    Det är de sämre dagarna som gör de bättre :) så tänker alltid jag när vi har skrik eller trots-fest, haha!
    Hoppas hon får en fin födelsedag!

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i!!! Idag har varit en toppendag! Kalas dagen lång . Ha en bra kväll//SOFIA

    SvaraRadera