Summa sidvisningar

lördag 29 augusti 2015

70 års kalas!

Idag firade företaget som Johan jobbar på 70 år!!!
Det va en familjedag och Öppet hus...käre tid det va lika krångligt att ta sig ut som på Ikea...vi gick fel 3 gånger. Nästan pinsamt!!!!

Sen va det hoppborg...mat i mängder....Zilla&Totte och brandbilar man fick vara i.
Supertrevligt verkligen!!!!

På hemvägen stannade vi till vid Rävafallet...kanske en bland de vackraste fotoplatser man kan besöka.
Sen att fota sin egna barn där är en utmaning....Isidor är nästan omöjlig att fånga trots muta.

Men Isolde är enkelt.....hon är van...haha!

Nu är vi hemma i vår soffa efter hamburge-grillning...egengjorda från grunden. Himmel så gott!!!!
Går utmärkt att äta utan bröd ju....
Jag mår bättre när jag inte överdriva mina "dåliga" kolhydrater...men ännu sämre utan dom.
Så jag har nog hittat en bra strategi denna gång...lägger mig lagom för att också "droppa" lite sommarkilon. Annars är det snart 3kg till.

Så skön helg så här långt....
I morgon blir det nog lite målning!

Ha en skön lördagkväll!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar