Summa sidvisningar

måndag 3 augusti 2015

Dessa dagar vi sen minns...

Har precis läst bok för Isidor....samma bok som jag läst för nästan alla av mina stora barn. jag älskar den och det gör dom också...eller gjorde "Alla barnen säger Godnatt".

Vilken härlig dag vi haft. Min syster kom på förmiddagen med Vera så vi hann med lite kaffe i solen..Annars  har vi bara tillbringat dagen på vår altan, men det kan räcka. Isolde och kusinen Vera lekte här och då är allt så mycket enklare....dom har lekt konstant sen i förmiddags, även Isidor var med. Han va så skitig nu i kväll så han var knappt igenkännbar!

Det har badat,ätit glass,grillats,lekt,plockat bär här hela dagen.

Johan har skrapat färg...nu är 2 sidor klara. Tvättade och skurade här i kväll. Vilket jäkla jobb!!!!!

Jag ska ta barnen och åka till Varberg och besöka min mamma som är där i husvagn en vecka. Vi sover i förtältet en natt! Under tiden målar Johan och svärfar. Det tyckte vi var en bra lösning. En av mina söner följer med också. Ska bli mysigt!
Sen är det färdigt med "semestertripp" för oss.

På måndag börjar Isolde fritids och Isidor dagis. Jag ska plugga!
Jag är ju riktigt långledig (7 v)...så idag blev jag tillfrågad om att jobba i morgon kväll. Så det ska jag göra!!!!
Ska bli roligt även om vädret ska bli kanon...men så är det!
Man kan inte bara önska jobb på regniga dagar!

Nu ska jag sätta mig med min dotter en stund innan "övertalning...dax att sova" träder i kraft!

Jag har tränat nu i kväll,även igår kväll. SÅ galet varmt att gå in för att träna nu. Men inget man ångar när timmen är gjord.
Även där.... man inte bara träna när det regnar!
Men det är lättare att sitta på altanen och "götta" sig..men enkelt är inget för mig! ;o))))




Världens goaste tjejer!

Lika som bär på många sätt....här görs vinbärssaft!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar