Summa sidvisningar

onsdag 26 augusti 2015

Det gick snabbt att komma in....

Det jag menar är i vardagslunken.
Behövdes inte många dagar....vi tassar upp på morgonen...kommer iväg dit vi förväntas vara vid rätt tidpunkt. Oförskämt pigga och oförskämt glada!
Väl hemma på eftermiddagen så har vi idag bara "varit". Det är så förbaskat skönt.
Jag har ju så klart städat...tvättat och fixat matlådor.

Men kan njuta av det!

Idag är det "vilo-onsdag" . I våras bestämde Johan och jag är det är träningsfritt onsdagar. Nu när vardagen är här så ska vi hålla på det.
Vi hann få ner poolen och rensa ute i trädgården lite. Äta lite got och mysa med ett gäng barn.

Isolde har X antal aktiviteter i veckan när gympan börjar. Nåt jag och Johan sagt är att vi SKA ha aktiva barn...dom ska få prova det dom vill och det dom orkar. Att just orka är ju ganska viktigt!
Isidor ska få gå på gympa.
För några år sen hade jag nog satt min egen träning framför det...aldrig i livet nu mer.
Tycker det är roligt att dom vill "testa" och se va som är roligt.

Nu är det visst Tv kväll hos oss!
Pigg som lärkan efter lite justering av mat.....TOPPEN!
Från min vardag....väskor,barn,leksaker och kassar. Barnens skor låg i väskan....haha!

Marika och jag äter nu mer detta...sist vi sågs morotskaka!!!! Ny tider.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar