Summa sidvisningar

onsdag 5 augusti 2015

Kökstjänst!

Idag har jag tillbringat min största del av denna dag i köket...!
Känns som det är där man står för det mesta. Uppriktigt sagt så är jag så trött på att fylla/tömma diskmaskin...diska....laga mat.
"All inclusive" på hemmaplan är ju svårt så klart men tanken slog mig som affärsidé idag.

Vi har bakat...sen tog äggen slut så jag la ner. Då hade två barn hjälpt till...det var mjöl i kattens mat....på väggar och golv. I bland har jag en ängels tålamod...min styrka. Men inte alltid...idag gick det fint!

Nån träning har det inte riktigt varit tal om här ,Johan stod på stegen och måla...hans träning för dagen.
Isidor och jag tog en cykeltur för att handla....hemmagjord pizza stod på menyn. Det dög inte till alla och då var kanske "ängelns tålamod" lite väl prövat under dagen!
Men så är det ju...vi gillar olika mat men här skulle jag aldrig i livet laga annan mat....eller tänka "barn mat" jämt. ALDRIG i livet. Nån måtta får det vara på barn-krav!!!!
Sen äter dom ju ändå....:o) och jag vet inget barn gått under av svält i Sverige än.

NU ska vi försöka sänka ner tempot här och lägga var sitt barn.
I morgon bitti rullar vi mot Varberg...en son och dom små människorna. Johan och hans pappa ska måla. Blir spännande att komma hem!!!

Nu har vi packat och barnen längtar massor efter mormor nu så klart!!!!
Fint väder håller vi en tumme för!

Tur jag har ett fint kök...med tanke på tiden jag är där!

Mini-bagarn i toffs! Han tas ju alltid för flicka.....så klart!!! Gör mig inget alls...ä





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar