Summa sidvisningar

måndag 24 augusti 2015

Kärt återseende!!!

Då var dagen inne!
Kursstart på Högskolan. Marika och jag tog en lunch innan . Så roligt att ses igen...hon är en av dom finaste människor jag mött.
Nu ska vi läsa Psykiatri...en kurs jag tittat på redan innan jag började plugga på Sjuksköterskeprogrammet. Jag tycker det är intressant....så jag ser fram i mot denna kursen jättemycket. Att kanske få placering på Rättspsyk kanske gjorde pulsen lite hög....men ändå spännande.
Tror det blir jättebra!!!!
Oroväckande få studenter på dagens upprop dock....några har nog "kastat in handduken" efter termin 3....jag förstår!!!!
Knappast återhämtat mig själv från den terminen. Denna termin känns bättre!!!!

Nu startar allt. Isolde dans började idag....sen är veckan ganska fullspäckad.
JAG...jag ska prioritera min träning nu i höst. Startade med intervaller idag....det blev en rivstart på träningsveckan det!!!!

Maten är genomtänkt...i all sin enkelhet. Man behöver ju inte krångla till saker så värst mycket. Sunt förnuft och bort med socker (fika och godis)....ner på kollisar.....lite behöver jag för min träning! JÄTTEVIKTIGT för mig...

Nu har jag fixat inför morgondagen...väskor,papper mm.
Man har lixom lagt bort huvudet också under sommaren!!!!
Ett besök på biblioteket i kväll....3 böcker som nu ska läsas!!!!

Härlig träning!!!!!! (rödmoset)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar