Summa sidvisningar

tisdag 18 augusti 2015

Plant läge!

Trots sol och värme ...OCH ledighet känner jag mig totalt slut! Knepigt!
Ligger i soffan med datorn på magen och väntar på Johan som har sprungit en mil i Jönköping.

Vi tog en slapp eftermiddag. Jag låg och läste min bok på altanen en stund medans det lektes här inne. Det blåste så vinden höll på att ta både mig och parasollet.

En glass på Turbinhusön och en lång stund vid vattnet och fascineras av detta fenomen...vatten!

Sen va det fotboll för Isolde.
Vi fick med oss mormor också...Isolde och Alice är ensamma tjejer i "laget"....tufft!!!
Men dom är tuffa dessa brudar!

Kvällsmaten blev "mackor" till Isoldes enorma besvikelse!!!!
Det är frukost anser hon...jag älskar mackor!

Jag kollar över kurslitteraturen till Höstens kurser och blir trött bara jag kollar på det. NOLL motivation....noll vilja...noll "se fram imot". TYVÄRR!!!!!!
Men har för mycket studielån för att "kasta in handduken" nu....just nu den enda anledningen! Trist men sant!!!!

Visst blev det sommar....en ljuvlig sådan!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar