Summa sidvisningar

lördag 15 augusti 2015

Svenska sommaren

Ljuvligt väder och nu har man glömt sommarens dåliga dagar...nästan!

Vi fick sovmorgon,eller till 8.00 då vaknade jag av mig själv. Utan att tänka så klev jag i träningskläderna och rev av ett pass i källaren med orden - Varför gör man inte detta jämt?
Det kan man undra,men vi är lata i vår natur och där är väl förklaringen helt enkelt. För bättre förutsättningar än så är svårt att ge en ny dag.
Frukosten va framdukad och den smakade ju bättre än någonsin.
Jag använder mig av Tabata när jag vill ha puls...för mig funkar det kalasbra.

Vi gick till stan med Micke och barnen...Bondens dag...traktorer,hästar och fika med ett helt gäng.

Mysig dag!

Hem och stekte pannkakor.....det va länge sen och jag hade glömt hur gott det är.
Köpte igår ett specialmjöl som skulle användas till detta.....såååå goda dom blev!

Nu har jag legat å rygg på altanen och läst min bo..LÄNGE för att vara småbarnsmamma...jättelänge....mer än 20 minuter. Det är superlänge!!!

Så skönt och välbehövligt.
När Johan och Micke har tränat klart ska vi dra iväg för ett eftermiddagsdopp..man får passa på nu.

I kväll kräftkalas!
Ska bli gott även om mannen min undrar HUR han ska bli mätt...han får nog grilla en köttbit oxå....

Världens bästa målare......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar