Summa sidvisningar

fredag 14 augusti 2015

Sol i sinne !

God morgon!
Lediga och sol från en alldeles klarblå himmel.
Kanske vi får sikta på bad idag.

Igår jobbade jag hela dagen....att födas den 13 augusti var många bäbisars val. Sen firade vi en annan som såg dagens ljus den 13 augusti....Johan! Vi sjöng för honom innan klockan va sex på morgonen.
Efter jobbet så blev det bara hem och kasta i oss lite kalasfika och sen vidare till Skövde igen och Pinchos!!!
Vi tog med oss de barn som kunde...alltså 3 av 5.
Att äta där är kanske inte en stor man första val...men med barn med så va det är ett bra val.
För Johan är det som att äta förrätt.
Frågade om jag vi skulle stanna på pizzerian på vägen hem...men han åt när vi kom hem. Men mysig va det!!!

Barnen fick ledigt idag, jag får räkna på söndag inför måndagens tenta.
Det ska nog gå fint.

Vädret gör ju att humöret håller sig på topp. Älskar detta väder....
Jag som brukar längta efter "mys-höst" med tända ljus...kanske inte i år då vi kunnat göra det en stor del av sommaren. Känns som hösten varit!

Ha en fin fredag!
Vi ska till min syrra i kväll.....så vår fredagkväll är spikad och i morgon ska jag nog tvinga min man att äta kräftor...eller om vi drar iväg med husvagnen.....vi får se!!!



Världens snällaste katt och världens goaste tjej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar