Summa sidvisningar

torsdag 20 augusti 2015

Vänskap,glädje och sol!

Godmorgon på er!
Nu är Isolde på "skolan"...eller "6års"....förr hette det Lekis. Lekis tycker jag annars är ett gulligt namn. Men det passade sig nog inte längre! :o))

Isidor och jag...ja, vi städar!
Isidor kanske inte är speciellt aktiv i detta men han är lite delaktig. Mest för att vara nära mamma.

Igår träffade jag 9 st supersöta tjejer som jag fick äran att fota. Vi hade bestämt en sandstrand men där va det för mycket skugga. Min utmaning blev inte tjejerna utan solnedgång. Det är lurigt att fota i motljus och när solen står sådär "dumt". Men resultatet blev strålande! Nu ska jag nog inte ta åt mig äran utan det är svårt att misslyckas med 13-14 åriga tjejer. Det va mycket hårfix och mycket bh-fix...och massor av vänskap!

Att vara tjej i denna ålder är tufft som attan. Speciellt idag...men även när jag var i den ålder. Jag tycker det är viktigt att dom på bild får se att dom duger...dom duger och är så bra. Dom är s fina så man smäller ju nästan av!!!

Tusen tack tjejer för ni modellade som värsta proffsen denna kväll!!!

Här kommer lite av resultatet!!!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar