Summa sidvisningar

onsdag 12 augusti 2015

Njut varje minut!

Nu mer älskar jag mitt eget sällskap. Tycker det är otroligt trevligt att ha mig själv närmast. Förr kunde jag knappast tänka mig att bara vara ensam. Jag älskar det nu mer!
Så att sitta här hemma och plugga alldeles ensam har jag inget i mot. Det går riktigt bra själva räknandet oxå.
Så jag känner mig nöjd nu...nu ska jag finslipa lite i helgen bara. Sen får det vara!!!!
Jag har lagt ner otaliga timmar på att räkna....
Det har behövts!!!!
Nu känner jag mig mer säker.....så nu kan ni känna er trygga med mig om jag sätter dropp...ni kan ge mig mg och jag räknar ut takten i ml stället...nu kan jag vända och vrida...det är ganska kul. Finns tråkigaste saker under denna utbildning vill jag lova!

Vi åkte upp till min mamma på lite fika efter hämtningen idag.
Sen va Johan igång och måla igen. Det va ju perfekt målarväder.....
Isoldes kompis Alice kom hit och lekte även mamman och lillebror en stund. Mysigt!

Hamburgare på grillen denna fina kväll och nu har jag räknat lite på altanen. Inte klokt så härligt det är...men nu fick jag plocka ihop och gå in...tända lite ljus. det blev lite kallt om näsan!

I morgon fick det bli ändrade planer...jag skulle på ett möte men fick jobba i stället. Ska bli rolig att rycka in lite även denna vecka!!!!

SEN ska pappan i huset firas. Johan fyller 40 år!!!!!!!

Snyggaste 40 åringen som finns...!!!!

Tv kväll....en stund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar