Summa sidvisningar

söndag 2 augusti 2015

Söndagslunken!

Här sover alla utom jag och katten!
Jag tittade på mina träningskläder när jag gick ner här men nääää.....det tar vi under dagen. Jag blev sittandes framför Nyhetsmorgon och Bloggar i stället.

Jag ska nog göra stekpannebröd,det har jag aldrig gjort. Det ekar här i kylskåp och brödlåda. Måste storhandla idag. Jag gillar kylskåps-rens och få fylla på.

Annars har vi en söndag helt utan planer. Det är inte "fy skam" när man varit iväg. Då behövs det.
Att besöka Stockholm och Pride var ju sannerligen ingen lat-semester. Min fötter värkte så igår på väg hem så jag trodde jag skulle bli tokig.
Isolde hon gick och gick utan gnäll...överallt. Dom är fantastisk resesällskap.
Jag skrev ju om semester-kaos för ett tag sen. Men det finns så mycket som är roligt att resa med barn!!!!

Nu ska jag se om nån mer tänker vakna snart. Dom får komma ner till dukat frukostbord.

Det blåser lite här,hoppas på sol idag och att jag kan ligga ute på altanen och läsa några sidor i min bok.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar