Summa sidvisningar

fredag 21 augusti 2015

Ett sånt uppvaknande!

Fredag!!!

Nån fredagskänsla har jag inte fångat än...knappast "Fångat dagen" alls.
Jag har jobbat min första natt på förlossningen...gjorde två nätter där för 13 år sedan. Jag skulle sova "på beställning" igår kväll va tanken men låg och kollade takfärgen i Isoldes rum utan att sova.
I natt gäspade jag första gången runt 23.30.....vid 03.30 höll jag på att spy av trötthet. Nu hann jag inte tänka så mycket på det då det var fullt pådrag hela natten. Men vid 7.00 när natten var gjord köpte jag en nötkräm i Pressbyrån och körde med nervevade rutor hem och la mig direkt. Vaknade av att Johan stod över mig....och berättade att klockan var över tre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag skulle sova till 12.45 och hämta barn 14.00.
Herregud...herregud...va hemskt sätt att vakna på. Tog 1,5 timma innan jag ens fatta att jag var vaken.

Nuuuu....leker Isolde med Alice,dom badar och ligger på en filt och leker med dockor. isidor får också vara med. han får nog va bäbis.

Jag tror kanske inte det blir nå träning för mig denna snurriga dag. det var planen men huvudvärken vill inte ge sig riktigt!

I kväll kommer jag väl vara vaken längst kanske....haha!

Blir nog att grilla här.

Jag vill från djupet av mitt stora hjärta tacka er alla för alla fina mail och hälsningar jag fått för mina bilder jag tog. Jätteroligt att ni tyckte om dom!!!
Tack!

Vattenmålning....en fantastisk grej som kan sysselsätta denna gosse länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar