Summa sidvisningar

söndag 16 augusti 2015

Räknestuga i solsken!

Jag sitter på altanen i bikini och räknar. Känns ju helt okej!!!
Det går bra....känner mig inte nervös. Antingen kan jag det eller så har jag gett upp. Vet inte vilket!!!
Hoppas på det förstnämnda!

Igår när grabbarna tränat så åkte vi till en liten "plasksjö" och badade med familjen Nyström. Ett litet dopp blev till timmar. SÅ härligt det va!
Sen hem och äta kräftor...eller jag åt. Jag åt så ja nästan skämdes när sonen frågade huuuur mycket jag skulle äta. På Johans tallrik låg skal från 3 st.
Så nån större kräftskiva blir det nog inte för oss. Haha.

Mysig helg snart till ända.
Vi rengör vår pool och jag ska hoppa i framåt eftermiddagen.
EN hemmadag för oss....skrapa färg och snart lite förmiddags kaffe på altanen!
Lite mer räknande och sen får det nog vara...får sitta nån timma i kväll sen.

Såg att vädret ska hålla i sig. Isidor och jag är lediga ti,on och to. Lite extra semester medans Isolde och sonen börjar skolan i morgon. Ludvig ska börja i Skövde så han får damma av busskortet. Spännande för båda!!!

Ha nu en fin dag i solen!!!!

Efterrätten man lätt glömmer....lite 80-tal över den....

Bakom ser ni Johans....haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar