Summa sidvisningar

onsdag 5 augusti 2015

Vitare hus och världens bästa jobb!

Hej på Er!
Nu skiner den där solen igen. Dax för målning...för min man. Jag sköter resten.....lite som vanligt. Han är grym min man....men det finns ju så klart en fru bakom. Sällan får jag beröm för min dammsugning,städning,bakning till 7 kalas per år och och jul. Haha...vi pratade om det igår nämligen. Sååå mycket beröm vi ger männen när dom snickrar....och donar. Då¨"hyllas" dom ordentligt (även jag hyllar)...men sen glömmer man det andra....det andra som "bara görs dagligen av någon".

Jag jobbade igår kväll. Alltså...det är det bästa jobbet som finns. Jag blev inringt (jag har semester) men kände att det va okej. Är ju riktigt långledig annars så det va helst okej!

När jag kom hem hade vi en nattgäst,kusin Vera sov här. jag kom också hem till ett vitare hus. det blir grymt fint!!! Nästan som "nytt"!!!!
Nu surfar jag ytterdörrar!!!!

Denna eftermiddag blir det bakning på schemat!
Johan fyller 40 år men är inte alls nåt för att FIRAS!!!!
Han hade helst sluppit. Men nix pix det slipper man inte. Vi firar "light" här med lite fika för närmaste. Jag älskar KALAS....så här ska nu bakas.

Jag har hämtat en hög med tentor på skolan idag. Ett fel på läkemedelsberäkningen...ett FEL....ett - tecken....jag tolkade fel,inte räknade fel. Fy tusan så gräsligt jobbigt! Bättre jag haft 5 fel!

Få saker är så gott som att äta frukost på altanen!!!

Läser denna bok. Den är så bra!!!! är inte mycket för bok-läsning...jag har ingen ro. men denna är såååå bra!!! Gråt sorg,,glädje och humor....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar