Summa sidvisningar

fredag 14 augusti 2015

Kossor hö och trevlig kväll!

Nyss hemkomna från en trevlig grillkväll hos min syster. En helkväll med mat och mys på altanen.
Jag och barnen valde bort bad idag och åkte mot Almenäs Gård. Där det va "öppet hus" idag. En bondgård tänkte jag....Ohhh,himmel...det va ju en hel by!!!!
Vi åkte häst och vagn,balvagn,kollade nyfödda kalvar,smakade på ost....åt pannkakor,hoppade i hö och fick se kräftor. Tror detta kan vara en av sommarens höjdpunkter om man får fråga småfolket!!!!
Sen in mot Hjo för en glass i hamnen!!!

Isolde och jag åkte och handla,tomt i kylen och födelsedags presenter skulle inhandlas. Lite nytt från Lindex i Isidors höstgarderob!
Mamman skulle oxå behöva uppdatera sin garderob....när sommaren...vårkilona trillat av mig!
Inte innan dess!

Isidor somnade hos syrran så han var det bara att bära in...
Han har slitit hårt idag och målat lekstugan med Johan en stund!!!!!
I morgon blir det nog lite sovmorgon för oss!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar