Summa sidvisningar

söndag 16 augusti 2015

Vi far fram....

Nu är väskor packade,pennfack redo,frukt nerlagd....sonens väska har jag noll koll på,bara pappren som skall med och pennor har han fått.
Isolde är taggad...men har ju varit på fritids nu i veckan och "tjuvstartat" lite. Hon har lekt med sin vän Alice hela dagen lång. Dom har badat i jag vet inte hur många timmar.
Poolen är vårt bästa köp. Men sen läser man om dessa drunknings olyckor och inser ju så klart att det kräver total uppmärksamhet hela tiden.

Jag har räknat ganska många timmar. Även jag känner mig redo.

Jag åkte iväg till boxen idag och tränade...det blev Tabata intervaller..rodd,wallball och clean. Totalt slut va jag...så där helt färdig. Cykelturen hem var hård!
Kastade mig i poolen och fick sällskap av två småttingar. Så underbart....bara det var värt det gräsliga träningspasset. Nu bör kondisen jobbas upp illa kvickt.

I kväll blev det grillat igen...jag börjar tröttna lite på det helt ärligt. Men inte på att sitta i kvällssolen och äta....finns det nåt bättre!!!!

Jag är utvilad,pigg och redo för en ny termin...termin 4!!!!!
Inte klokt.....3 terminer kvar sen är jag SJUKSKÖTERSKA!!!!!!

Veckan som kommer är lite fullbokad ändå...eller det finns luckor...haha!!!

Nu ska jag lägga flickebarnet så även hon är sitt "bästa jag" i morgon!!!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar