Summa sidvisningar

söndag 9 augusti 2015

In i det sista....

Ni vet känslan...när man in i det sista vill njuta av "något"...om det så är go-fika eller sista semesterdagen. Man vill inte släppa "det där"!
Jag som älskar rutiner och ordning har förändrats till nån livsnjutare där barn är uppe sent,vi äter skit-mat...vi fikar i solen och sover länge på morgonen. Å,fy sjutton vad jag älskar det!!!!

Men allt har ett slut och "korven den har två"!

Dock är det inte slut för mig. Jag har några "pluggdagar" denna vecka och barnen ska vara några korta dagar så mamman i huset sätter den där "tent***'" och kan slappna av!
Så nästa vecka är dom lediga lite igen...eller Isidor kom jag på. Jag har ju åter igen skolbarn nu. Isolde börjar fritids i morgon och Isidor på sitt dagis.
Jag har ångest,japp...jag erkänner att detta är för jävligt på usel svenska! Min lilla tjej...hur blev du så stor????

Det kommer gå bra,bekymret är mamman som tack å lov är jag!!!!

Isidors dagar ska kapas och göras korta under hösten. Så korta som går!
Det känns bra!

Idag har vi kalas här. Johans 40 års dag har firats i förskott i all sin enkelhet med hederligt kak-kalas, Så i morse drog jag igång bullbak!!!!! #kallamighusmor

Härligt när vi alla är samlade,eller nästan alla!
Strålande sol och timmarna rusade iväg och VIPS blev det kväll!

Nu är alla duschade och rena inför i morgon...alla utom mamman!
Mamman som ska sitta på altanen och räkna i morgon...helt plötsligt fick jag en känsla av att min semester lite börjar i morgon...eller INTE. Men jag tänker inte koka en enda makaron vill jag lova.
Sonen och jag får äta nåt väldigt enkelt!
Han har en vecka till att njuta!
Sång för Johan...så klart! (inte så bekväm stackarn)


Hann inte fota allt....bedrövligt för en Bloggare!

Älskar vår altan!!!!

Mini-cupcake med choklad...BLÅ

Flädersaft....från ICA :o))))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar