Summa sidvisningar

tisdag 25 augusti 2015

Ny termin!!!

Nu börjar jag termin 4!!!!
Inte klokt...helt ärligt!
Två terminer kvar sen...sen är jag "syrra"!!!!!!!
Sen kanske jag läser vidare...vi får se...känns lite "oledoledoff" nu....

Idag började kursen Psykiatri.
Det passar mig utmärkt. Att ge sig in i den världen är spännande och skrämmande...man kommer nära sina egna känslor...man kommer helt intill människan.....lite läskigt! Vi alla ligger nära allt detta.....väldigt nära...det kallas ibland "livet" men vi kan stöta på ordentliga problem i just "livet". Då krävs det kunskap...den skaffar vi oss nu !!!!!

Lång dag med fullt huvud var jag hemma vid 17.30!
DET är inte roligt...mötte gänget i dörren som var på väg till fotbollen. Jag passade på att åka till gymmet innan jag satte ner rumpan..då är det kört!

MEN nuuuuu satte jag ner rumpan och kollar Idol!!!!

Jaaa...just det...sockeravvänjning...2 dagar och inget sug! Gick bra från start denna gång...må det vara nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar