Summa sidvisningar

fredag 21 augusti 2015

Helg!

Vi startade helgen med lite "buller å bong" här ju....det var som att kasta sig in i fredag  kvällen.
Isidor och jag åkte och storhandla...var tanken. Jag KAN inte storhandla. Vill inte bestämma idag vad vi ska äta på måndag. DÅ kanske jag vill nåt annat! Johan är grym på storhandling medans jag bara ser dagen framför mig...och knappt det ibland.

Grillen har jobbat hårt i sommar hos oss....så även i kväll. Lite senare kvällsmat än vanligt då mina timmar blev få.
Johan målade under tiden. Vårt vita hus är sååååå fint!

Nu får et vara över helgen och vi kopplar på husvagnen och åker NÅGONSTANS...Halmstad....Örebro....Göteborg eller Smögen.
Nu har vi nog bestämt oss...

Vi är bra på det spontana nu mer...det är enklare med lite större barn.
Jag slängde ner lite ombyte i min strandväska...i sin enkelhet.
Inte mycket som behövs för bara en natt och solen ska skina.

Ska bli mysigt...jag älskar utflykter...stora som små. Igår låg vi på en filt på rygg i trädgården och kollade moln och flygplan...bara det kan jag tycka är trevligt....

Nu är det natt...jag är pigg som en "väl-soven" bäbis denna kväll!





Kloka ord från någon som verkligen vet!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar