Summa sidvisningar

måndag 17 augusti 2015

Tenta,vurpa,tacos och Idol-glass!!!!!

Händelserik dag hos familjen L på "vår gata i stan"!

I morse kördes barn till olika platser efter en usel natts sömn då tentan hängde över mig även i sömnen!.
Så va det dax för försök nr 2 för min del. Det som hände är att jag  fick total panik.....eller lämnade huvudet hemma. Det har gått så bra här hemma när jag räknat och Johan sa innan vi somnade att han kände sig säker på mig och kunskapen. Tyvärr så räcker inte alltid det när man pressas så där....MEEEEN...sen så ...efter att samlat ihop mig....så gick det att genomföra.(tror det var tentagodiset som fattades mig) Jag har ingen aning om hur det gick,verkligen ingen aning!!!!

Huvudvärken kom så klart som belöning för mödan. Alltid alltid!!!

Eftermiddagen gick åt till att kolla över barnens höst-kläder. Vad fattas? Hur mycket har dom växt?
Så nu ska det handlas lite nya kläder....nya skor är inhandlade så dom ska klara av höstens rusk.

Älskar när det är ordning i garderober. Dock varar det inte så länge här hos oss!!!

När Johan kom hem blev det M Å N D A G S Tacos hos oss!
Sen träning för mig på gymmet. Lite ben och lite rygg....lite blandat helt enkelt!
Marklyft vilar jag ifrån och riktigt tunga övningar vilar jag ifrån. Jag har ont i ryggen men det blir bättre vid vila....då vilar jag från tung träning!

Lilla Isolde hade haft det jättebra idag men avslutade kvällen med en vurpa på gruset här ute...omplåstrade och förtvivlad sover hon i min säng. Ludvig lika nöjd med första dagen som gymnasieelev....han har redan lagt sig!!!!
Alla är lite slitna idag det märks!
I morgon ledig...onsdag ledig och torsdag ledig .....
Härligt härligt!!!!

Nu startar Idol och jag äter glass...jag tillhör inte dom som startar nytt liv vid terminsstart...meeeen nästa vecka ska vi i alla fall börja utesluta fika 2 gånger om dagen!!!


Glass i stroa lass!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar