Summa sidvisningar

tisdag 11 augusti 2015

God morgon Tisdag!

Vi drog på morgonen liiiiite idag!
Det behövdes det märktes!

Nu är dom på plats. Glada och nöjda. Det värsta jag vet ,är att lämna ledsna barn. Ni vet när dom kniper runt halsen på en så fingrarna vitnar..."bra" säger mina fastrar som är socionom och en psykolog. Det är ett sunt sätt att reagera på när man lämnas...I BÖRJAN. 
Så det har jag burit med mig lite genom åren. Själv grät jag till jag va 10 år.....inte lika sunt kanske!

Men att ha många veckors semester kan vara som att börja om. Men inte här!

Jag ska plugga här nu.
Må det nu sitta.
Hade planerat en dag ute på altanen....det verkar inte bli så.
Här regnar det. Får ha plugg-stuga i soffan. 

Dax för dagens andra kopp kaffe.

I kväll är det dom sista två avsnitten av "Det tredje ögat". Vi är helt fast i den serien. Så i kväll blir det en myskväll hos oss. 

Men innan dess så är det fotbollsträning för Isolde och lite träning för mig i slalombacken. 
Träningsvärk från igår har jag...det SKA jag ha. 50 "reppare" ska kännas...det gör det oxå.

Ha en fin dag!




Trots att det regnat så minns man nu sommaren som jättefin!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar