Summa sidvisningar

fredag 7 augusti 2015

Mini-semester

God kväll...och vilken kväll. Kanske den skönaste kvällen under denna sommar.
Vi har suttit ute länge och ätit. Idag blev det tacos,japp...man kaaaaan tröttna på grillat. Där är jag lite nu!!!!

Vi kom hem i eftermiddag.
Jag packade ju bilen full av 3 barn och mängder av väskor och träcken+kuddar och åkte till Varberg där min mamma och L va i husvagn. Vi gästade dom!

Så mysigt!
Vi badade igår,eller Isolde i alla fall.
Sen en tur in på stan innan vi grillade och fiskade krabbor. Om man frågar Isolde kan just krabbmete vara sommarens "höjdare"....även Isidors. Igår trillade den lille pojken dock i...2 dm vatten var det så det var ingen fara men han blev rädd.

Så i natt har vi sovit på en luftmadrass i ett förtält....med 3 barn!
Gick ju galant även om just mamman somnade väldigt sent..efter alla snurrat 5 varv och täcket räckte inte till för att täcka sommarens alla x-tra kilon på mamman.

på hemväg blev det en tur till Ullared...40 minuter sen klara. Strumpor och kallingar till sonen.....nåt mer kanske .o))

Sen längtade vi nästan ihjäl oss efter pappa,katten och nästa brorsa.
Så segt att köra hem...tur alla barn var nöjda och glada!
 Man behöver lixom vara sitt"finaste jag" när man åker ensam på semester även om storebror är 17 år och hjälpt mig massor.

Nu i kväll har vi haft den årliga kräftfesten. Inget metande för mig. Fy,tusan så många år jag stått där och vaktat..i år bestämde vi oss bara för att "kika"....smart drag!!!

Här behövs ingen redigering alls......finaste underbara Isolde!


Lille Isidor så mycket du glädje du skänker oss!

Mormor och isolde



Storebror...så älskad och dyrkad som ingen annan!


Nu sover barn och vi ska kolla film.
Fy,tusan så mysigt!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar