Summa sidvisningar

söndag 30 augusti 2015

Dax igen...

Denna helg gick fort. Det va nyss fredag och nu packas väskor och scheman ses över för kommande vecka. I morgon är det hemmaplugg för mig men Isidor ska vara ledig med mig. Ser jag mycket fram i mot!
På eftermiddagen kommer min kära vän och dotter hit...kan hända vi tar fram lite "plugg" och kollar.

Idag startade jag morgonen i Boxen för ett ordentligt pass...känns ju som man kommer hem som en ny fru och mamma även om jag åkte hemifrån på bra humör så kom jag hem på strålande humör. DETTA är bättre än alla serotoninhöjande läkemedel som finns...det egna påslaget!!! Hävdar med bestämdhet att man ska använda fysisk aktivitet mer mot psykisk ohälsa!!

Sen va det dax att lämna Isolde hos bästisen och vi andra åkte till Skövde...ny mobil till mig och "mat" till oss på Gymgrossisten!!! Alla nöjda....

Sen har vi mest plockat plommon...cyklat...ätit glass och varit i lekparken medans Johan målade lite när solen ändå sken.

Dom sprang sig trötta i lekparken och sen var det bara hem och "söndagsduscha" + äta...sen sova!!!!

Nu tar jag/vi Tv kväll och tänder ljus!
Mysigt!

Igår fotade jag lite.,....här kommer resultatet!
Så klart jag ÄLSKAR bilderna när objekten är det bästa jag har!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar