Summa sidvisningar

torsdag 16 oktober 2014

Åtta hos oss!

Hej på er!!!

Nu har jag satt ner ändan i soffan efter en lång läggning av hostiga barn.

Snart har denna VFU vecka gått....den har varit bra och jag har fått se massor. Idag har jag varit med Arbetsterapeuten....helt ärligt inte det arbetet jag brinner för. Inte riktigt min grej...ALLS!

Snabbade mig till dagis (som ALLTID) och hämtade upp en glad Isidor. Vi åkte till min kära mamma och fikade. Isolde hade bakat chokladbollar med mormor....fortfarande i pyjamas. Tänk en sån lyxig dag hon haft!!!!!! Bara hon och mormor......hon undrade när hon skulle bli sjuk nästan gång. Gud,hjälpe mig ...låt det dröja!!!!!
Sen var det bara hem och svida om till träningskläder och vidare till spinningcykeln. Så skönt och roligt!

Nu känns alla barn "stabila" igen och alla verkar pigga. Jag är glad för det!

Helgen närmar sig och vi ska i morgon kväll till Skövde och äta ett stort gäng. Ska bli trevligt och hoppas jag håller mig vaken.
Annars har vi inga planer för denna helg alls. Blir nog en del träning och att ta hand om hemmet lite.

Kort dag för både mig och barn imorgon. Ska bara fixa färdigt mitt arbete innan jag tar helg.

Borde ta upp mitt skolarbete ......
Men först ska jag ta ett snack med sonen när han kommer hem. NU sa rummet städas...även om klockan är mycket!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar