Summa sidvisningar

lördag 11 oktober 2014

Hur är det möjligt?

Idag har vi varit i Borås. Vi överraskade Johans mamma som fyllde år i veckan. Vi köpte med en tårta och paket och åkte dit. Men först ett lunch stopp i Borås och lite Thai mat!

Mysigt att kunna "dyka" upp bara.....
Vi åt tårta och bullar,spelade spel och förundrades över hur barn kan lyckas så bra i Memory. Jag blir nästan provocerad när min 5 åring varje gång slår mig i detta med ett leende. Hur är det möjligt!!!!???
Dom kan ju omöjligt ha tur hela tiden...imponerande i alla fall och jag behöver nog skämmas !

På vägen hem stannande vi vid Basta Kvarn som vi brukar göra. Denna gång fick vi inte se några fiskar. Men otroligt många vackra färger...hela hösten är som en färgpalett. Denna höst måste väl ändå gå till historien? Så vackert så man nästan tappar andan....

Isidor sov alldeles för sent i ilen och nu har vi två pigga barn vid vår sida. Vi har bakad pizza och nu tittat på "Hitta Nemo". För mig en alldeles perfekt Lördag!
Nu ska jag bli friserad och strax blir det "Fångarna på fortet"...stackars Johan pustar...inte hans program direkt.
Att några barn somnar ifrån det idag hyser jag inte mycket hopp till idag.

Sonen är här extra idag och har i kväll Harry Potter maraton med kompisarna....käre tid, jag inser att det blir en hel natt. Men en mysig grej att göra så här i höstmörkret!

Nu flätas mitt hår....hoppas jag inte glömmer av mina Hello Kitty spännen bak i nacken. Det har hänt förr!!!



Farmors stackars katt gömmer sig när vi kommer...


EN helikopter i sikte....



I bland har man ett trevlig objekt framför sig som fotograf....haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar