Summa sidvisningar

fredag 24 oktober 2014

Jag tar sats....

Godmorgon sköna fredag!

Jaha ja....jag är nu helt inne i allt tentapluggandet. Denna gång har jag haft katastrofala förutsättningar ....sjuka barn i över en månad...missa föreläsningar och missat att hinna ta igen. Jag borde vara utbränd av stress...men det är ju ingen idé alls. Jag får bara inse och acceptera att det är så. jag får göra vad jag kan med dom förutsättningar jag har. Försöka slå bort att alla andra sitter och pluggar medans jag måste torka snornäsor och gå på föräldramöten. SÅ är det på högskolan !!!!
Jag jobbar som en tok på att inte dras med i tenta-stressen som nu pågår.....jag kämpar!

I går pluggade Marika och jag hela dagen....vi skriver och skriver....fikar och skriver. Trevligt trots allt!

Igår var jag iväg och körde ett spinningpass...det är min räddning i denna stress....att få träna!

Isolde är hemma även idag....en extra dag. Jag ska försöka plugga ändå..med lite avbrott här och där.

Helgen ...jag den innehåller kalas ,fotning och bio...och plugg!

Nu ska jag ta tag i mina alla förbannade begrepp....det är en galet rörig kurs.....även om det intresserar mig!


2 kommentarer:

  1. Fasiken vad du kämpar på�� grymt bra! /Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Japp...nu sliter jag.....men det går fint!!!

      Radera