Summa sidvisningar

torsdag 30 oktober 2014

Tomtar,bagare och förväntan!

God kväll!
Jag är sådär trött att jag skrattar åt allt...till och med mig själv....då är det ganska illa.
Veckans ALLT har tagit musten ur mig.
Att kliva upp innan tuppen idag var det SISTA jag ville .....
Men dagen blir lång och klockan 7.30 var det fina cupcakes bakade här. Isolde är så nöjd med sitt verk och bekymrade sig mest över brorsans aptit på smeten. Han åt som om det vore det sista han skulle få i livet lilla barn!

Sen va det dax för 2,5 års kontroll för Isidor. Vi har andra kontakter men följer även BVC kontroller.
Han hade ökat liite i vikt och jag blir så glad som om han just lärt sig cykla ungefär. Tårögd av lycka!

På eftermiddag åkte till till "Osterian"....älskar detta ställe. Helt i min stil. Vi har vinkat till tomten på taket,skrivit önskelista....kollat på sovande tomten...kollade på kossan RUT ca 20 gånger. Tänk att allt det där får jag göra igen!!!! Många fördelar med att få en kull barn till...Älskar det....älskar allt sånt där. Julkalendern,julen...pepparkaksbak....förväntningar!
Advent och julen är det bästa som finns! Längtar och har redan googlat julgodis för året!

Som om det inte var nog för dagen så gjord vi sen Paprika-pumpor och satte ljus i. Idag gick vi "all in". Men som jag saknat att vara helt närvarande ett tag......jag har ju haft halva skallen i Folkhälsan lixom.

I kväll var det Spinning och det var en perfekt avslutning på dagen...och 30 minuter med Åsa efter.
Fin härliga Åsa...en klok kvinna!

Nu kraschar jag i soffan....mannen min är ute och springer.
Sonen ska hem strax.....

Tror jag snart säger Godnatt!
Nu ser ingen va...?

Va...jag smakat?....nähä du...inte jag. Varför tror du det????

Så noga och ordentligt...



Älskade älskade barn...så rätt ni kom in i mitt liv!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar