Summa sidvisningar

fredag 10 oktober 2014

Nu tar jag helg!

Underbar känsla.
Ligger framför Tv och väntar på Idol. Avnjutit den godaste Tacopaj som finns.

Idag har vi redovisat vårt arbete om "självmord bland unga". Det gick bra, det brukar det göra när vi redovisar. Men att sitta och lyssna + redovisa mellan 13-17 är ganska jobbigt.
Marika och jag träffades innan, vi gör saker utanför skolarbetet i bland...som ex shoppar eller fikar eller båda delar. Haha

Direkt efter så mötte jag upp Johan och dom små i badhuset. Vi gjorde alltid detta förut men sen rann det ut i sanden...nu ska vi återskapa detta. Tycker det är roligt att göra saker ihop,jag uppskattar det...nu gör vi för visso allt ihop...för vi gillar det!!!!

Jag vet inte riktigt...detta med badhus är lite "sådär". Jag har fått lite avsmak då jag en gång såg damer raka sig och fila fötterna bredvid mig. Jag tycker det är en snuskig  miljö....könshår,strumpludd och hårdtvålar. Jag är inte känslig p nåt vis men just detta tycker jag är lite jobbigt!
Men jag gör det ändå....

Nu ska vi ta Fredagkväll här!!!!
Mot skolan med en frisyr som är så fluffig så det ser ut som jag bär mössa. Idag blev det körigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar