Summa sidvisningar

lördag 25 oktober 2014

Plötsligt händer det....

Lyx för mig....efter bion kom Isolde och jag hem till dukat bord med fläskfilé och hasselbackspotatis. Hos oss är det så att vi hamnat i "fällan"...om andra får tycka. Inte vi! Jag lagar gärna mat och kan utan tvekan ta större delen av hemmets sysslor när jag har tiden. Det anser jag att jag oftast har nu när jag pluggar FAKTISKT! Nu har jag tagit rubb och stubb länge och även sjuka barn + plugga+vfu....Johan har börjat nytt jobb och då får det ligga på mig. Många skulle gnälla och beklaga sig.....jag tycker det varit självklart just nu. MEEEN nuuuu....när det närmar sig tenta så tar han över....som en oskriven lag. Han är fantastisk på detta och jag vet att han uppskattar det jobb jag gör här. DET är dock viktigt tycker jag...att man ser det jobb som sker i "det tysta".
Sen tycker jag det är viktigt att han är engagerad i barnen...hellre det än dammsugning. VI ska vara delaktiga...den lotten ligger på oss båda. DÄR skulle jag aldrig finna mig i nåt annat.....

Isolde var på bowlingkalas idag,jag fick ära att vara med hela tiden :o))
Sen hem och hämta kameran och fota ett stort tjejgäng som hade fruhippa..så roligt!!!!
Hämtade upp Isolde och det va biodax...en riktigt tjejdag.
Dock va filmen så läskigt tyckte hon att hon knappast vågade sitta själv i baksätet på vägen hem. Stackars barn....

Nu är det full fart här..lördagssockret har slagit in.
Fick en rolig förfrågan idag...som inte handlar om fotning utan ett uppdrag som jag gärna engagerar mig i. Vi får se...det är tiden som får avgöra!!!!
Snart Tv kväll och "så mycket bättre"...bra men inte superbra....lite flummigt för min smak!
Älskade lilla människa som jag ska finnas för dig!!!


Mellis för grabbarna.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar