Summa sidvisningar

tisdag 28 oktober 2014

Tidig morgon på vår gata....

Godmorgon...på er...lunch för mig!
Idag ropade min yngste son 05.18. Jippi på den va????
Fy,för bövelens så tidigt...
Känns som en halv dag gått och jag har hävt i mig så mycket kaffe nu så dagens koppar är förbrukade!

Vi hann både pussla och leka med lera innan det blev dagis-dax...

Nu pluggas det....det pluggas lagom. Jag känner mig stabil..det ordnar sig. Sen om min kunskap räcker det vet jag inte alls just nu...det vet jag efter. Men det känns bra!

Sonen har en kompis som sover över...lyllos dom som får sova när klockan är 10. Snart ska jag väcka dom.

Vi ska ut och äta på lunchen idag. Mysigt...bara han och jag!

Sen så är det en dag fylld av plugg...sista rycket plugg.

Ha en fin Tisdag....jag ska hålla mig inne!
Med tofflor på mot dagis!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar