Summa sidvisningar

lördag 18 oktober 2014

Hemma dag!

En sån mysig kväll vi hade igår på Pinchos i Skövde....12 personer var vi och hej å hå vad vi åt. Nästan yr av mätthet på vägen hem. Barnen somnade innan vi lämnade stoppljusen...nästan jag också.

Mörkt och mysigt idag och jag har tappat räkningen på antal ljus för dagen/kvällen.

Hoppas Du haft en bra Lördag!

Vi vaknade så där okristligt tidigt idag så efter frukost så var jag på gymmet klockan 8.00. Idag startade jag med rask promenad i backe i 13 minuter på gåbandet och sen va det blandning av både marklyft och biceps. Sista marklyftet blev tydligen inte bra alls då jag fick ont i ryggen igen...
Jag är smärttålig som få men idag va det "ont" .

Vi tog oss en promenad till stan och fika på förmiddagen, det va längesen en lördag. Vi fick med oss Isoldes bästis Nova och hennes mamma också. Novas mamma i sin tur fick med en Isolde hem till sig för lek fram till eftermiddagen.

Jag satte mig med mitt 14 sidor arbete en stund. Nu får det vara bra,i morgon skickar jag in det...orkar inte "fila" mer på det nu.

Medans Johan tränade gick vi och matade ankorna. Isidor var modigast..Isolde och jag tjöt som grisar i nöd. Tänk att jag tycker det är ett läskigt äventyr att mata änder.
Sen vidare mot dagis-lekparken där jag blev bjuden på mat i form av både pinnar och löv....själv höll jag på att frysa ihjäl.
Nu har vi fått dagens friska luft i alla fall.

 Fixat en ny play doh lera och alla verkar nöjd. Isolde gör ros efter ros med leran. Isidor har tröttnat och hamnade framför Tv.

Snart dax att börja fixa inför taco-lördagen!!!!
Morgon träningen klar innan klockan slog 9...härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar