Summa sidvisningar

tisdag 21 oktober 2014

En tung post!!!

God kväll!
Just nu är det lite "hej och hå" här. Isolde har hamnat i nån spel period och vi spelar spel efter spel....pusslar och spelar. Det är otroligt roligt måste jag säga!!
Hämtade redan efter 14 idag.....dom sover inte riktigt bra nattetid så jag tänker att längre dagar än så inte riktigt rätt.

Nu kan jag påverka när jag pluggar hemma....då gör jag det. Får sätta mig nu i kväll i stället.

Hade så ont i ryggen idag så jag la mig i badkaret och läste lite....kändes lyxigt en vanlig tisdag!

Träningen för dagen är klar. En hel timma på gymmet...endast överkropp och jag känner redan av träningsvärken....

Vi tog en promenad efter dagis och gick och fikade.
Underbart väder och man kan fortfarande gå med uppknäppt jacka....

Idag var det FULLT i vår brevlåda...tungt och fullt!
Spännande.....
Massor av fint var det i den idag....japp,jag har världens bästa svärmor!!!!

Nu måste jag reda ut en konflikt här...snabbt!

Ha en bra kväll!
Jag ska plugga medans min man tränar!
Fynd på netto idag.....till båda två småttingar!

Till mor.....e present till mig själv!!!

Älskar färg på barn och dessa har jag designat och svärmor syr...perfekt!!!!!

Älskar färg på barn!!!!

Sen har hon stickat "raggisar" till mig!!!! Så gulligt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar