Summa sidvisningar

torsdag 9 oktober 2014

Lång vecka!

Denna vecka har varit låååång tycker jag. Beror ju på att jag åter igen varit hemma med sjukt barn, det va ju bara en vecka  i mellan då jag sist satt i soffan sist och tittade p Alfons....Emil  och Pippi.Då blir det segt, och ganska ensamt. Men kan inte låta bli att tycka det är mysigt i alla fall. Inte mysigt med sjuka barn men mysigt att få rå om lite extra.

Nu är det heller inte så att man kan ringa Högskolan och sätta sig själv på "paus" för man vårdar barn. Allt ska ju göras ändå. Så i går kväll satt jag och gjorde en power point till vår redovisning som är .... I MORGON...nu ska jag fila vidare på den här på förmiddagen.
Nästa vecka är det åter igen VFU ,denna gången på vårdcentralen.

Denna termin känns så här långt inte det minsta tuff om jag jämför med förra. Det va det värsta jag varit med om tror jag,förutom andra livskriser som ingår i livet då....

Grått och blött ute...riktig höst nu.


Hoppas du får en bra dag!
Vi har ett fantastisk bibliotek som vi besökte igår. En hel hög med böcker lånade vi och läser om och om igen!


Detta är min skräck,min skräck så till den milda grad att jag inte ser min Sjuksköterskeutbildning längre än hit....hit...till Läkemedelsräkning. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar