Summa sidvisningar

söndag 12 oktober 2014

Sköna söndag och svordomar!

Frukosten är intagen med massor av ljus tända....det behövs i mörkret!

Svordomarna kommer över vädret idag...det va då självaste F** faktiskt.Nu gillar jag även dessa regniga dagar, det kan va riktigt mysigt. Men när man ska fota hela dagen så känns det genast ganska stressande. På nåt vis får vi försöka få till nåt bra....ljuset är perfekt dock. Jag tittar ut var 5:e minut i tron om att det snaaaaaart slutar regna....


Vi sov i våra "mått mätt" länge....till strax innan 8. Det va skönt och jag har fått massor av sovtimmar då jag somnade innan 22 i soffan igår.

Isolde ska leka med en kompis.....jag ska fota nästan hela dagen....Isidor och pappa leker nog med bilar..."Harry Potter tittande" sonen ska vakna framåt förmiddagen.

En tur till den störste av pojkar ligger i planeringen också...dom renoverar och nu är vi nyfikna på hur det blir.

Sen lite träning denna söndag!!!!

Hinner man allt detta tro??
Det hoppas vi på!

Ha en skön Söndag!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar