Summa sidvisningar

torsdag 8 mars 2012

AMNING..?!?!?!

Denna gång hade jag bestämt mig att kämpa med min amning...Nuuuu skulle det få ta den tid som behövdes. Motiverad som aldrig förr.....JAG amma...och amma....och amma...timme ut och timme in! Men skulle inte ge mig! Han va så nöjd och sov 4-5 timmar, vi fick väcka honom för att äta!!!

När vi sedan upptäckte att jag inte hade så mycket mat och lille gubben inte gick upp.....han hade alltså "varit nöjd" över den lilla mat han fick...Jag trodde så klart att dom skriker !!! Borde jag inte vetat bättre.????

Jag blev lite skrämd av detta!  Jag tycker inte vi har nån hets kring amning längre och alla sa till mig att ge tillägg. Va mer jag som inte ville ge upp....så nu ammar jag + tillägg och det funkar bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar