Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

Cykling,träning och bäbismys!

Godmorgon !!!

Här är det fridfullt just nu...Isolde har cyklat till dagis...den nya grejen nu...CYKLA! Hon ser för rolig ut....:o)

Jag känner mig nöjd med andra veckan här hemma. Vi har inga rutiner än men fixar och trixar och får ganska bra ordning på dagarna.

I Tisdgs va Nicolina och Linnea här. Hade med sig sååå mycket fina presenter...Isolde fick oxå.
Igår fikade jag med en jobbarkompis på förmiddagen och på eftermiddagen kom Anki hit. Anki är en härlig människa...lätt till tårar och skratt. Igår bröt hon ihop här....haha. När hon såg Isidor....hon grät så jag grät....Johan tittade på oss. Såna är vi tillsammans....KÄNSLOR över alla bredder!!!! DET är stort med dessa små...väcker så mycket känslor!!!! :o)))

Jag kom iväg och träna en stund på kvällen!!

Tycker jag kickat igång kroppen lite nu. Försöker med en långpromend per dag.....och styrketräning 3 gånger per vecka så här i början!
'
Nu ska jag in i duschen...snart väga ISIDOR igen.....handla....hämta Isolde och sen mysa med mina små!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar