Summa sidvisningar

fredag 9 mars 2012

OCH....ett djupt andetag!

Hua....två knäckemackor med avocado och en proteindrink på stående fot.......

Här går det i 200.....promenad, gymet...träna....lång promenad hem....in i duschen...Isidor arg...mat till honom...kaffe till mor (som jag ändå sen glömde vart jag ställt), på med kläder på Isidor...jag drog en mössa på huvudet (plattång och välstylat hår finns inte), hämta en lyckligt...skitig Isolde.....till ICA handla....en godisbit till Isolde (japp, jag har gått ifrån våra regler Johan...sorry), hem....Hungrig...godissugen....:o), sätta över pengar till sonen...OCH nu hamnade jag HÄR!

Båda barnen sover....LJUVLIG liten stund...kanske ska leta upp kaffekoppen.....kallt kaffe kan oxå funka en dag som denna.....:o))))

I eftermiddag kommer min syster hit....Blir mysigt!
Isolde och Johan ska bada.....jag ska inte göra ett "SMACK"!!! :o)))))

Våren kom av sig en smula.....

1 kommentar:

  1. Halkade in här genom Lisa Ö's ;) vilken mysig blogg du har!

    SvaraRadera